Βιολογική Σταφίδα σουλτανίνα – ΒΙΟβλαστός


BIOβλαστός

Ο σεβασμός στο περιβάλλον και η αναζήτηση αγνών προϊόντων της ελληνικής υπαίθρου για τη σωστή διατροφή και υγεία , μας οδήγησε στην συνεργασία με μικρούς παραγωγούς, οι οποίοι με μεράκι και αγάπη καλλιεργούν πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα άριστης ποιότητας και γεύσης .

Σταφίδα σουλτανίνα

Η Σουλτανίνα, είναι ποικιλία αμπελιού που καλλιεργείται για την παραγωγή εκλεκτής ποιότητας επιτραπέζιων σταφυλιών.

Η ποικιλία σουλτανίνα, πήρε το όνομά της από την περιοχή προέλευσής της, δηλαδή το «Σουλτανιέ» του Ιράν, η οποία εισήχθηκε στην Ελλάδα από τους Μικρασιάτες. Η σταφίδα δεν είναι παρά η αποξηραμένη μορφή του σταφυλιού .

Από όποια πλευρά και να τη δούμε, η σουλτανίνα μόνο σύμμαχος μπορεί να αποδειχτεί στη διατροφή μας. Η σταφίδα είναι καλή πηγή ενέργειας άμεσης απόδοσης εξαιτίας της υψηλής περιεκτικότητας σε σάκχαρα (τα περισσότερα σε μορφή φρουκτόζης).

Περιέχουν βιταμίνες Β1,  Β2, Β6 και C, μεταλλικά στοιχεία σίδηρο, φώσφορο, μαγνήσιο, ασβέστιο.

Οι σταφίδες περιέχουν πολύ πυρίτιο, νάτριο κάλιο, ψευδάργυρο και χαλκό.

Βρίσκονται στην κορυφή των αντιοξειδωτικών τροφών ασκούν θετική επίδραση στις καρδιακές παθήσεις υποκινώντας τον οργανισμό να χρησιμοποιήσει την δική του χοληστερόλη, ενώ συνεισφέρουν και στη μείωση του κινδύνου του καρκίνου του όρθου.

Ακόμα θεωρείται ότι οι σταφίδες μπορούν να βοηθήσουν στη ρύθμιση της πίεσης αίματος καθώς επίσης και της χοληστερόλης, στη χωνευτική λειτουργία και στη μείωση της δυσκοιλιότητας και των αιμορροΐδων.

Οι σταφίδες περιέχουν ουσίες που καταπολεμούν τερηδόνα και ουλίτιδα επειδή καταστέλλουν την ανάπτυξη τους και εμποδίζουν την προσκόλληση και τη δημιουργία οδοντικής πλάκας.

Κάποιοι διατροφικοί συνδυασμοί είναι οι ακόλουθοι:

· Στο πρωινό σας γεύμα, σε 1 ποτήρι γάλα, προσθέστε δημητριακά ολικής άλεσης ή βρώμη και μία κουταλιά της σούπας σταφίδες, συμπληρώνοντας με 1 φρούτο. ,

· Συνοδεύστε το ρύζι με σταφίδες και κουκουνάρι, θα σας δώσει ένα εντυπωσιακό και ταυτόχρονα πολύ θρεπτικό γεύμα.

· Προσθέστε στη γέμιση των κρεάτων σας, και στις σαλάτες σας σταφίδες και ανάλατους ξηρούς καρπούς, προσδίδοντας αισθητική πανδαισία και ωφέλεια.

· Χρησιμοποιήστε τις επίσης στην παρασκευή γλυκών, όπως σε σταφιδόψωμα, σε κέικ, στο παγωτό, σε γλυκά του κουταλιού, στην καρυδόπιτα, στο ραβανί, στην Χριστουγεννιάτικη πίτα και άλλα.

Διατροφικά στοιχεία ανα 100 γρ
  • Ενέργεια : 1255 kj / 300 kcal
  • Λιπαρά : 0,4 γρ
  • Κορεσμένα λίπη : 0,1 γρ
  • Υδατάνθρακες : 67,80 γρ
  • Φυτ.Ινες 5,40 γρ
  • Σάκχαρα : 59 γρ
  • Πρωτεΐνες : 2,3 γρ
  • Νάτριο : 0,05 γρ

Οργανισμός Ελέγχου και Πιστοποίησης Βιολογικών Προϊόντων ΔΗΩ

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail